Bodony 3. nap - képek

Drága otthoniak!

Csak röviden a mai napról:

Délelőtt a Múlt és jelen múzeumában jártunk. Laci bácsi mesélt nekünk a régi tárgyakról és az azokat felidéző múlt emlékeiről. Remek előadó, jól szórakoztunk a stílusán! "Igaz-e?" :-)

Ebédre paradicsomleves és sült csirke volt rizi-bizivel. Jóllaktunk. Aztán irány a Kékes! A tervezett útvonalon értük el a csúcsot, ott fényképeztünk, bazároztunk, megpihentünk. A tervezett útvonalon folytattuk utunkat. Az eső eleredt. Egyre intenzívebben esett. Judit néni, a helyi segítőnk és túravezetőnk egy rövidítési javaslattal állt elő. Ezzel bő egy órát spórolhattunk a túra idejéből. Az eső miatt a rövidítés mellett döntöttünk. Így meredekebbre sikerült a vége és ezzel együtt persze izgalmasabbra is. Persze minden rendben és biztonságban ment, de hogy izgalmas volt és kalandos, az tagadhatatlan. Kellemesen elfáradtunk. Jól fog esni a tojásrántotta vacsira.

Csók a családnak!

Jöjjenek a fotók!

Ágota és Zsani beszámolója

Kedves szerda!

Az éjszaka kicsit zűrös volt..., de azért kipihentük magunkat. Ma reggel a szokásos 7 órakor ébresztettek bennünket. Egy óra alatt rendbe kellett rakni a szobát és fel kellett öltözni, mert 8 órakor reggeli volt. Evés után emléklapot rajzoltunk, majd elsétáltunk a Múlt és jelen Múzeumba. Ebédeltünk: nagyon finom paradicsomlevest és csirkecombot. Majd elindultunk Mátraházára, onnan pedig a Kékes-tetőre. Rövidnek tűnt az odafele-, visszafele nehezebb és hosszabb is volt. Ugyanis egy meredek hegyoldalon jöttünk visszafelé, mindenki csúszkált és visongott. Majd nagy csodára megláttuk a buszt a bozótosból kiérve. Hazajöttünk a szállásra, ott persze egyből az ágyba dőltünk és kezdetét vette a pihenés. Vacsorára pedig rántottát ettünk. És azután szabad foglalkozás jött.